מחזור 20 הפועל קרית חיים ליבוביץ יעקב נגד הפועל דלית אל כרמל

במסגרת המחזור ה 20 יצאה הפועל קרית חיים ליבוביץ יעקב למשחק חוץ בג'סר אל זרקה נגד הפועל דלית אל כרמל.

ערב המשחק ממוקמת הפועל קרית חיים במקום העשירי בטבלא ומגיעה למשחק לאחר נצחון ענק במחזור ה 19 בתוצאה חמש אפס על בית"ר פרדס חנה.

מנגד מגיעה למשחק יריבה קשה מאוד, הפועל דלית אל כרמל שממוקמת במקום החמישי בצמרת הטבלא, ללא ספק משחק חוץ לא קל בכלל להפועל קרית חיים ליבוביץ יעקב.

המשחק נפתח לא טוב להפועל קרית חיים כשכבר בדקה הראשונה הפועל דלית אל כרמל כבשו את השער הראשון במשחק.

בדקה ה 14 דלית אל כרמל הכפילו את התוצאה ל 2:0 וזה נראה משחק לא טוב בכלל לשחקנים של הפועל קרית חיים.

בשלב הזה מאמן הפועל קרית חיים ליאור ידובניק מבין שהוא חייב לשנות את המערך של השחקנים איתו הוא עלה לשחק אם הוא רוצה לצאת עם תוצאה טובה במשחק הזה ולא לצאת מהמגרש הזה בתבוסה קשה שיכולה לפגוע קשות במוראל של השחקנים.

ואכן ליאור שינה את המערך וזה השתלם לו במיוחד, בדקה ה 20 שחקן הפועל קרית חיים בן מצמק את התוצאה ל 2:1 לטובת דליית אל כרמל.

לאחר שלוש דקות גול נוסף של הפועל קרית חיים , הפעם מהרגליים של וורקו שמשווה את התוצאה ל 2:2.

בשלב הזה הפועל קרית חיים לוהטת עם מומנטום טוב במשחק וכובשת שער שלישי מרגליו של אתגר שחקן הקבוצה שמותיר את שחקני הפועל דליית אל כרמל המומים מהמהפך וזאת לאחר שכבר הובילו שתיים אפס והיו בטוחים שמדובר במשחק קל מול קבוצת תחתית , הפועל קרית חיים ליבוביץ הופכת את התוצאה ומובילה כעת בתוצאה 3:2.

לאחר כחמש דקות עדן כובש עוד שער והתוצאה כבר 4:2 להפועל קרית חיים ליבוביץ יעקב, פשוט מדהים! דרמה ענקית במגרש בג'סר אל זרקה!

מספר דקות לפני תום המחצית הראשונה הפועל דליית אל כרמל יצאו מההלם וצימקו את התוצאה ל 4:3 לטובת הפועל קרית חיים, מחצית גדולה הגיעה לסיומה עם מבול של שערים לפני הגשם הגדול של סוף השבוע.

מחצית שניה היתה קצבית ורוויה במצבים לשני הצדדים, מלווה בהמון החמצות של הפועל קרית חיים ליבוביץ יעקב שיכלו להגדיל את התוצאה ולהבטיח את הנצחון במשחק הזה.

בדקה ה 75 הפועל דליית אל כרמל שלא הרימו ידיים עד הסוף, השוו את התוצאה ל 4:4 בשער שחתם את תוצאת המשחק.

לסיכום הפועל קריית חיים ליבוביץ יעקב סיימה את המשחק עם תיקו רב שערים מול קבוצת צמרת במשחק חוץ והראתה הרבה אופי ונחישות.

אפשר להגיד שעם עוד קצת דיוק וריכוז מול שער היריבה היתה הפועל קרית חיים ליבוביץ יעקב יוצאת מהמשחק עם נצחון חוץ ענק ועצם העובדה שהקבוצה מסיימת את המשחק עם תחושת החמצה של נצחון מול היריבה שחשבה שיהיה לה משחק קל על הנייר ובפועל נאלצה להזיע דם ולהלחם בשיניים להשיג תיקו זה נצחון ענק להפועל קרית חיים ליבוביץ יעקב.

מנהלת הקבוצה אילת ידובניק בחרה גם השבוע בבן זינו למצטיין המשחק.

צוות האתר מאחל להפועל קרית חיים ליבוביץ יעקב הצלחה בהמשך העונה, שבת שלום